Знайомимо з «електронною трудовою»

15 червня 2021 року в Україні запрацювали електронні трудові книжки. Перехід на новий формат триватиме 5 років. Експерти ж запевняють, що електронні трудові спростять процес автоматичного призначення пенсії.

Однак, поняття «електронна трудова книжка» в законодавстві відсутнє. Фактично це відомості з персональної облікової картки в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Тому НЕ потрібно «отримувати» таку форму трудової книжки, необхідно тільки внести дані паперової книги в персональну картку інтернет-ресурсу ➡ https://bit.ly/3sXQvTv

📲 Електронні трудові книжки вводяться для тих, хто ще не досяг пенсійного віку, працює офіційно і є платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Отже, e-трудова:

✔ Ведеться роботодавцем при поданні звітності

✔ Зберігається в державному реєстрі

✔ Після червня 2021 вона обов’язково заповнюється роботодавцем (в тому числі ФОП або самозайнятою особою)

✔ Також відомості до неї можуть подаватися працівником

📚 До речі, паперова трудова книжка і в подальшому може заповнюватися роботодавцем за бажанням працівника.

 

Публікації правової корисної інформації здійснюються в рамках проекту «Права людини в дії» за підтримки USAID.